نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

خرید بک لینک
صبر کن دسته گل تازه به آب افتاده! زندگی پشت سرت از تب و تاب افتادهعاشقی با تو فقط دردسری زیبا بودبی تو از صورت این عشق نقاب افتادهتا تو بودی نفسم وام از این عشق گرفتبعد تو کار به میدان حساب افتادهقسمتم نیستی ای سینی میناکاریکه منم کاسه ی از رنگ و لعاب افتادهدر پی ات می دوم و کودکی ام کفش به دستو تو آن دسته گل تازه به آب افتاده... نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50

رسیدم کنار دریاچه ، تو خلوت خودم برای لحظاتی به آب خیره شدم .چشم از آب برمیدارم . اردک ها روی رمپ کنار دریاچه آفتاب میگیرند ، ماهیای توپولوی قرمز و سیاه و سفیدو خال خالی هم اومدن روی آب و ملچو مولوچی راه انداختند ، صحنه ی قشنگی رو در مقابلم دارم...شروع میکنم کنار دریاچه زیر سایه ی خنک درختان بید کهن به قدم زدن ...چند نفری کنار دریاچه نشستند ، یه مرد تنها ! دوتا دختر نزدیکش با یه سری کاغذ تو دستشون نشستند ، اونطرف تر پیرمری با یه پسر و بعد از اون میرسم به دوتا دختر که یکیشون داره اون یکیو پرزنت میکنه . دو تا بچه ژست گرفتن تا پدرشون ازشون عکس بگیره کمی مکث ...اطرافم رو نگاه میکنم ، چشمم نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: هوای,خوبیه,جای,خالی, نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50

اسم پروفایلتو عوض کن

بزا عزیز دلم جون

نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: جون, نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50

صفحه بندی