رسیدم کنار دریاچه ، تو خلوت خودم برای لحظاتی به آب خیره شدم .چشم از آب برمیدارم . اردک ها روی رمپ کنار دریاچه آفتاب میگیرند ، ماهیای توپولوی قرمز و سیاه و سفیدو خال خالی هم اومدن روی آب و ملچو مولوچی راه انداختند ، صحنه ی قشنگی رو در مقابلم دارم...شروع میکنم کنار دریاچه زیر سایه ی خنک درختان بید کهن به قدم زدن ...چند نفری کنار دریاچه نشستند ، یه مرد تنها ! دوتا دختر نزدیکش با یه سری کاغذ تو دستشون نشستند ، اونطرف تر پیرمری با یه پسر و بعد از اون میرسم به دوتا دختر که یکیشون داره اون یکیو پرزنت میکنه . دو تا بچه ژست گرفتن تا پدرشون ازشون عکس بگیره کمی مکث ...اطرافم رو نگاه میکنم ، چشمم نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: هوای,خوبیه,جای,خالی, نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50